Reklamace zboží
Reklamace zboží
Pokud jste u nás zakoupili zboží, které vám přišlo poškozené a nebo se objevila závada při jeho užívání, informujte nás prosím o tomto dopředu před jeho odesláním zpět na náš email: info@4karate.net, případně nás kontaktujte na tel.: +420 704 979 333 (Po-Pá / 9-17hod.). Společně se domluvíme na nejlepším postupu pro zaslání zboží zpět k nám. Dle typu zboží a charakteru poškození vybereme společně ten nejlepší a nejlevnější způsob dopravy. Pro nejlepší průběh a vyřízení, prosíme dodržujte tento postup:
1) INFORMUJTE NÁS O REKLAMACI
Zašlete nám email na dresu: info@4karate.net s popisem problému, přiložte fotografie poškození, reklamační protokol a kopii dokladu (případně stačí napsat jeho číslo). Reklamační protokol - KE STAŽENÍ ZDE: Formulář pro uplatnění reklamace v zákonné lhůtě . Tento protokol zároveň přiložte do balení k reklamovanému boží.
2) DOPRAVA ZBOŽÍ K NÁM
Zboží běžného typu (oblečení, chrániče, brusle a jiné menší sportovní vybavení) nám můžete zaslat těmito způsoby:
a) přihlásit se www.balikovna.cz a odeslat jako balík do BALÍKOVNY:
Příjemce: ATTRACTIVE COMMERCE s.r.o.(Tato adresa slouží pouze jako zasílací, není kontaktní adresou a není zde kamenná prodejna)
Adresa: Krmení pro zvířátka, tř. Dr. Beneše 2, POŠTA UNHOŠŤ, 27351 . Vždy zadávejte náš telefon: +420 704 979 333, aby nám přišlo oznámení o doručení zásilky.
nebo
b) Zásilkovnou (Paketa) na výdejní místo:
Příjemce: ATTRACTIVE COMMERCE s.r.o.,
Výdejní místo ZÁSILKOVNY (Paketa): Krmení pro zvířátka, tř. Dr. Beneše 2, Unhošť, 27351.
V případě vašeho zájmu nás kontaktujte a my vám pošleme REKLAMAČNÍHO ASISTENTA. Je to štítek, který nalepíte na zabalenou zásilku a na kterékoliv pobočce Zásilkovny ho podáte.
nebo
c) Zboží většího rozměru nebo váhy (koloběžky a jiné): VŽDY NÁS NEJDŘÍVE KONTAKTUJTE NA TEL.: + 420 704 979333 . Zajistíme svoz od vás.
Zboží nikdy nezasílejte jako dobírku, taková zásilka nebude převzata. Do zásilky přiložte kopii dokladu, kterou jste od nás obdrželi při koupi a REKLAMAČNÍ PROTOKOL.